wtorek, 31 marca 2015

Zaczynamy z blogiem na poważnie- Poznajcie Minty

Po długiej przerwie zapraszam was do nowej odsłony bloga!! Kończą się już nudne posty, które czytaliście przez cały ten okres, zaczyna się o wiele ciekawsze blogowanie! W tą niedziele,dokładnie 29 marca tego roku, o godzinie 9:00 rozpoczęłam wycieczkę do Łodzi po odbiór małej mopsiczki.Nie powiem, podróż trwała 3 godziny w jedną stronę...ALE BYŁO WARTO! Cóż tu więcej mówić, zakochałam się w tej księżnicce jak tylko zobaczyłam ją na allegro.Ma fantastyczny charakter, jest strasznie energiczna,uparta, zadziorna i kochana...Ma obecnie 6 tygodni a jej tryb życia to: zabawa,jedzenie i spanie...Jest straszną łakomczuszką,ile by jej się nie nasypało karmy, zje i ani okruszka nie zostawi...Jak na jej wiek,jest grzeczna...Ma znaki szczególne,którymi są 2 jasne plamki na opuszkach tylnich łap.. Jest dziwna pod względem kilku faktów: *Kocha łapać moje włosy w pyszczek i je ciągnąć *zawsze w nocy gdy ją biorę gryzie mi nos i brodę *Gdy potrzebuję załatwić swoje potrzeby fizjologiczne skacze w lewo,prawo, w dół i w górę *śmiesznie się denerwuję * Ciągle gryzie małymi igiełkami
Jestem z niej bardzo zadowolona ponieważ świetnie się zachowuje i nie skomle w nocy :) Ostatnio zrobiła mi psikusa: Zostawiłam Książeczkę Zdrowia Psa na podłodze, a ona stwierdziła, że książeczka jest za czysta i zrobiła małego kleksa, niestety nie wygląda mi to na kupę : / Często się boję, że gryząc wszystko co popadnie (metalowe szafki,miski,suwaki,poduszki,szarpaki,pudełka i inne) będzie mieć krzywe zęby jak jej mama Mania... W poniedziałek mamcia ( czyli ja :D) pojechała po maty, karmę i witaminki..Otóż maty kupiłam w Carefour'rze za 25 zł, karmę w zoologu ( tą dla szczeniaków i matek karmiących z Royala Canina ) za 41 złoty 2 kilogramy, a te witaminki to Fosforan wapnia, zapłaciłam 8,50 za 150 kapsułek, no i już ponad 70 złoty poszłoooo....+jeszcze zamówiłam na allegro legowisko,które powinno jutro przyjść w cenie 70 złotych... A i jeszcze chciałabym was poinformować , że na końcu tego miesiąca zrobię ,,Psijacielu Drogi'' więc czekajcie z niecierpliwością, pozdrawiam!!

5 komentarzy:

  1. Minty <3 Cudo na mopsich łapkach! Cieszę się, że Twoja marzenia w końcu się spełniły ;) Teraz tylko czekam, aż odwiedzisz mnie z psicą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To najpiękniejszy mopsik na świecie, no i Cheri też jest cudowna <3 Teraz czas się brać za naukę

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że spełniłaś swoje marzenie! Czekam aż Minty trochę podrośnie, to może spotkamy się na jakiś foto-spacerek. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłby wspaniale..Myślę, że w maju,jak się trochę ociepli bardzo chętnie <3

      Usuń