niedziela, 2 sierpnia 2015

Mopsiu nie taki piękny jak w internecie

Dlaczego akurat taka nazwa?Czy ma ukazać nam coś konkretnego?Czy ma jakiś wspólny temat z dzisiejszym postem?
Tak,tak i jeszcze raz TAK!
Post ma być dzisiaj bardzo humorystyczny, chcę wam uwiarygodnić to, że naprawdę mopsie są inne w internecie...A w rzeczywistości.
No niestety,albo i stety.
SCENKI Z ŻYCIA WZIĘTE:
1.*6:50*Mamo,mamo!KUPA!
Na dwór, szybko!
*na dworze*A jednak chyba nie,ale trawkę mogę poniuchać

2.*Wzięła coś z ziemi*
Minti,oddaj.
Dawaj matka, robimy wyścigi!

3.Mamuś,co jesz?Ja też zgłodniałam, możesz się podzielić

4. Mamo, już mi się nie chce spać,może wezmę się za podgryzanie kwiatków

5.Nieważne, że zjadła swoją karmę, teraz weźmie się za karmę kolegi.

6.Matka, daj następną zabawkę, ta już mi się znudziła

7.Jak mnie zaraz nie spuścisz, zrobię sobie z tej smyczy śniadanie!

8.Kąpałaś mnie?To teraz pokopie trochę na gnojaku!

9.Ej no, ten pies mnie zaraz zgniecie.Ratuj!

10.Ej, czemu on mnie nie głaszcze?Aaaaa, śpi...

11.Mamo, weź mnie stąd, ten królik zaraz mnie zje

12.Królik w klatce, to mogę podskakiwać.

13.Mama, gumy do żucia są dobre, a najlepsze te prosto z ziemi i miętowe.Polecam!

14.*Pierdzi*Matka, to nie ja!

15.Osa!!!Ciekawe jak smakuje

16.*Mucha w gębie* Zjeść czy nie zjeść?

17.Jak śpie, to tylko pod kołdrą żeby matka się martwiła, że się zadusze

18.Mamcia, pacz tylko jaki mam duży brzuszek, chcę jeszcze dokładke

19. *Syndrom jedynaka* Nie mam twojej nogi to idę za łóżko i wyżywam na czym tylko można

20.Uwaga. będę rzygał, masz wybór:
Albo przy twoich znajomych
Albo na twoje spodnie
...Albo to i to w gratisie

21.Klimatyzacja, siedzenie z przodu,uchylone okno, bo księżniczka ma chorobę lokomocyjną, ale co tam...I tak zwymiotuje ci na ubranie.

22.Wołasz mnie,Mam cię w dupie
Idziesz, już pędze, zaczekaj!!!

23.Matka, czy ty nie rozumiesz, że jestem większa od ciebie?
To dla mnie jest 3/4 łóżka, zrozum!

24.Mamo, a czemu tutaj piszę,  że kocham cały świat...Ja kocham przecież tylko ciebie

25.Ta karma jest nie dobra, ale wiesz burczy mi w brzuszku, więc zapieprzaj do kuchni i gotuj ryż z kurczakiem..No już, ruchem!

26.*godzina na spacerze*Wracasz, myjesz ręce, wychodzisz, a tu kleks...I to na dywanie

27.Minti, patrz, KOT!!!
*Kot metr od niej*
Gdzie, ja nie widzę?A zresztą, chodź szybciej!

28.Minti,już, do domu.
                                                                To jaaaa,spierdzielam!!!

29.Ej, idźmy już do domu nooo..Ja chce kupę, no ale przecież tutaj jej nie zrobię, oszalałaś?

 30.Teraz mnie nie głaszcz, nie mam ochoty

Oj uwierzcie, takich podtekstów jest u nas tysiące, ale długo zajełoby pisanie wszystkiego :)
Mam nadzieję, że wam się podoba!
Ściskam gorąco!!

                                                 Minti&Wiktoria













9 komentarzy:

  1. Hahahahaha <3 Oj ta Mincia <3 :P U nas też podtekstów istnieją tysiące... W końcu mopsiu to nie taki fajny pies xDD :P

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę cudowny blog i śliczny piesek :D
    zapraszam też do mnie psidziennik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie było podobnie jak Sonia była młodsza z zresztą teraz też jest podobnie chyba już taki urok naszych kochanych psiaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, w tym rzecz, ale jaka by byla pociecha bez zwariowanych psiaków?
    Żadna!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozbawiły mnie te fakty o twoim mopsie :D

    Pozdrawiam
    http://szalonybelg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń